Two down... One to go...
Så blev det også Kayas tur til at sige farvel til folkeskolen, og det blev fejret med en bagende varm dimissionsfest i Køge Nord Sportscenter - det var utroligt, at ingen omkom under det to timer lange arrangement, som ellers var glimrende. Der var taler, sange, kram og sjov.
For at sige farvel til klassen havde vi bestilt pizzaer, men da de fejlagtigt var havnet på lærerværelset, så endte vi kun med de sølle rester, så mætte blev vi ikke.
Vi til gengæld sendt de unge mennesker til fest, hvor jeg var ud-kører og så heldigvis slap for at være hjem-kører. Pigerne satte "Fisse-lis" på igennem Køges gader, så de fleste vendte sig og jeg nok fik et par stempler i lokalsamfundet, men de havde en fest.