Erasmus Montanus
Farfar havde inviteret i Grønnegårdsteateret til Erasmus Montanus, og selv om den nok gik lidt over hovedet på de unge deltagere, så var det som altid hyggeligt.
Vi havde mødtes på Broens Streetfood inden og fået et par øl og lidt mad. Det kan godt anbefales. Efter københavnske standarder, var det OK billigt - også selv om der var en krage med dårlig mave, der både sked på borde og gæster. Heldigvis gik vi fri.
