Den årlige...
Daniel og jeg har en årlig tradition med en petanque-kamp med æren på spil, og med 4 års sejr i bagagen mødte jeg ganske selvsikkert op.
Vi startede dog med en gå-tur, hvor jeg bad Daniel om at vise mig en indgang til Frederiksberg Have som jeg ikke kendte, og det lykkedes med bravur, for han fik faktisk vist mig et område jeg slet ikke kendte, nemlig Haveselskabet, som åbenbart var et lille stykke prydhave som lå bag ved de kendte familiehaver på Pile Allé.
Vi nåede lige en øl, inden dysten og billederne taler for sig selv.


